Ganska lugn lördag

...har det varit idag. Skönt det. :)

Sitter här och kollar på Transformers, som går på 4:an just nu. Jag har inte sett den förrut. Så när jag såg att TV4 skulle köra den, tänkte jag att jag kunde passa på att kolla på'n. Och än sålänge tycker jag att den är ASBRA! Absolut sevärd!(Och dessutom är Amuray Nolasco(han som spelar Sucre i PB) med lite i den!) :D
Om jag skulle ge den ett betyg redan nu, skulle den få en 4:a(av 5). ;)

Äntligen hade Felicia blivit tillräckligt frisk för att följa med upp till hästarna i Karlsby. Så idag var det typ som vanligt igen. :)
Alla hästar fick följa med på turen idag. Det blev en runda på typ 40 minuter eller nått. Lagom lång. Det blir så mörkt så tidigt nuförtiden. När vi kom tillbaka till stallet var det ganska mörkt, och då var klockan bara halv 4 liksom! :O Jag vill ha sommar igen.

Nej nu vill jag se färdigt filmen! ;)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0