*Gäsp*

Jag är trött för att blogga egentligen. Men en liten sammanfattning ska jag nog klara av. ;)

Det har inte hänt särskillt mycket idag. Jobbade på förmiddagen, som vanligt.
Har haft lite småont i huvudet, nu ikväll. Det händer väldigt sällan att jag har huvudvärk, så jag vet knappt hur det känns. Är tvungen att fråga mamma ibland, om det är huvudvärk jag har när huvudet känns lite mer spänt oså än vanligt. xP
Men i alla fall så vet jag orsaken till min huvudvärk. Jag sover för dåligt! Inatt sov jag inte så jättebra, vaknade ett par gånger. Vad jag vet så är jag inte orolig för nått särskillt...så jag gissar på att det var one of those nights bara. Hoppas jag får sova hela natten inatt. Jag behöver't tror jag. :P

Men ja..sova var det ja!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0