Glee

...is another word for geek!

Såg den nya serien Glee idag. Den var väl...helt ok. Det är en blandning mellan HSM-filmerna och Bring It On-filmerna kan man säga.(Det tycker i alla fall jag att det är) Fast det liknar allra mest HSM-filmerna dådå. :P
Men den va lite smårolig oså, så jag tror att jag ska ge serien en chans till. Man kan inte säga så mycket när man bara sett ett avsnitt, man måste ju låta det gå ett par avsnitt för att kunna avgöra om serien är bra eller dålig. Det är sällan första avsnittet på en serie är jättebra...det brukar oftast bli bättre ju längre in i serien man kommer. :P

Nej nu vill jag se klart på filmen jag började kolla på förrut; The Game Plan. Sen ska jag sova.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: fija

Jag har också sett ett avsnitt av Glee, jag tyckte den verkade JÄTTEBRA! Å andra sidan har ju jag, som känt, inte världens bästa humor ;)

2009-11-13 @ 09:37:10
URL: http://fijawodlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0