Johan Falk: De Fredlösa


Jättebra!

Snacka om ett avslut på den här filmserien! Den va jättebra! Och Frank Wagner(Joel Kinnaman) var med ganska mycket dessutom! :D
Den va mycket spännande. Mot slutet satt jag med huvudet i min tröja, så nervös blev jag! :P Men jag kan inte säga att serien slutade på allra bästa sätt(men det är ju väldigt få såna här filmer som gör det nuförtiden, tycker jag). Jag har kommit fram till att slutet var "ljummet". För vissa slutade det hyfsat bra, och för andra lite mindre bra. Man hoppas ju alltid på ett bra slut för alla goda parter. :P
Det var lite blandade känslor när eftertexten började rulla, måste jag säga. Men man får se det från den ljusa sidan, för det kunde ju slutat MYCKET värre än såhär! Om jag tänker på hur det kunde ha slutat, så är det här ett ganska jättebra slut ändå. :P

Det är ganska svårt att säga vilken av dom här 6 filmerna som är bäst. Dom har verkligen hållt en bra och jämn linje måste jag säga! Men jag kan ju säga så mycket som att alla filmer som Frank Wagner va med mycket i, är något bättre än dom som han inte va med så mycket i! :P
Men alla dom här Johan Falk-filmerna är definitivt sevärda! Fast det kanske ni redan har fattat att jag tycker! x)

Den här får 9.5 av 10 pistoler. ;)

Ciao!


Ps. Jag ska lätt se Snabba Cash när den kommer på bio! Joel Kinnaman är ju med i den! :D Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0