Min fredag

Jag orkade inte med att skriva nått inlägg om dagen igår. Så det kommer en liten sammanfattning nu istället. ;)

Vi red för praktikant-Anna den här veckan, för Lottie skulle bort nånstans och föreläsa lite(tror jag). Red barbacka på Abbe den här gången med. Vi gjorde lite balansövningar o sånt. Det gick jättebra! Och det var jättekul! Jag vet inte vad som har hänt, men jag är tydligen inne i en såndär "rida-barbacka-period" just nu. :D
Innan lektionen var vår grupp jätteduktiga och värmde upp ute på stallplanen. Vi sprang fram och tillbaka, hoppade sidhopp, sprang med höga knän, mm. Folk som inte tillhör vår grupp tyckte vi va konstiga, men å andra sidan så gör dom ju typ alltid det! x)
Madde va där idag med. Det var ett tag sen man träffade henne, så det var kul att hon va där! :)
Efter lektionen fikade vi på JÄTTEgoda muffins, som Sabina hade bakat!^^ Till nästa vecka tänkte jag att jag skulle fixa fika, tror det är min tur nu. ;P

Hemma hos oss väntade en söt liten hund vid namn Casper. Mammas kompis va på besök och hade med sig Casper, som hon fått överta från nån som inte hade tid att ta hand om honom längre. Casper är en cockerspaniel på 9 år. :)
Jag och Marcus tog med Casper ut på en liten promenad, till Lidl. Han är en lydig hund, det gick jättebra.^^

Casper^^

Vid 8-tiden bänkade jag mig framför TV:n, för att se på Idol 2009. Jag tyckte det var rätt person som åkte ut. Men jag blev lite smått chockad att Mariette hängde löst. Jag trodde stenhårt på att det skulle stå mellan Rabih och Eddie, för Eddie var inte så bra igår tyckte jag inte. Bäst igår va Erik, Reza och Tove, enligt mig. Calle va med ganska bra.

Jaa, det var min fredag det.
Ett inlägg om idag kommer lite senare. ;)


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Cornelia grupp 51

Jag tror oxå att det är din tur att ta med fika =)(jag är fika sugen nästa gång i alla fall)=D

2009-11-08 @ 21:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0