Legitimerad Topprepsledare

Japp, japp. Jag blev det vid 3-tiden, idag, nångång!*Stolt*

Dag 2 av klätterkursen var minst lika rolig som första! Det blev en del repetion från igår. Bra det, det behövdes! :P
Vi fick lära oss lite om klätterteknik oså idag med. Man ska inte använda armmusklerna så mycket(så raka armar som möjligt är bäst), utan mest benmusklerna. Jag kan ju säga att jag använder armarna ganska mycket...det märktes imorse när jag vaknade. x)

Men i alla fall så får jag passa på klätterväggar med. Det känns väldigt bra. Det blir lite mer variation på söndagarna då med. Man behöver inte bara sitta på en trampolin och glo. det blir faktiskt väldigt tråkigt i längden, speciellt om man sitter själv på en matta! :P

Men nu måste jag sova. Ska ju upp och jobba imorrn...

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0