Let it snow

Asså jag var beredd på att det skulle vara värsta snöovädret idag...men så farligt va det ju inte! :P

Det kom bara några flingor under hela tiden vi jobbade. Bra det. ;)
Fast det var jäkligt kallt i luften faktiskt. När jag gick hem va det verkligen nästintill svinkallt, tyckte jag!(Och blåsten gjorde ju inte det hela varmare heller! Det var "This-is-not-a-smile"-varning med andra ord! xP).
Vid 2-tiden nångång började det snöa lite mer, flingorna var större och flera. Fast inget av det stannade ju på backen, som tur va. Det kan snöa, men det behöver inte stanna på backen än. Det är för tidigt för det anser jag! På julafton kan snön stanna lite, för då är det fint med snö! Det är lite sådär halvmysigt då tycker jag.^^

Jaja, skit i snön nu...eller nej gör inte det förresten. Brun snö är inget mysigt!

Nu har jag sett på dom 2 sista Johan Falk-filmerna med! Men jag tänker inte skriva nått om vad jag tyckte om dom i detta inlägg. Det får bli som dom andra "filminläggen", och jag skriver nog dom 2 imorrn tror jag...för nu vill jag se mer Svensson, Svensson innan jag ska sova! :P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0