Salt

...va vad maten, som jag lagade idag, smakade. Men det gick att äta ändå, det var till och med ganska gott. Pasta med skinksås. Yum. ;)

Marcus och jag kollade på Harry Potter och Halvblodsprinsen förrut. Oj så bra den är! Dom absolut bästa/roligaste scenerna är:
- när Ron får i sig kärleksdrycken
- när Harry dricker lyckoelexiret och blir sådär roligt crazy
- när Snape ger Harry och McLaggen kvarsittning
- typ alla med Luna Lovegood i

Asså...jag tycker fortfarande inte att det är så jättesorgligt när Dumbledore dör. Då är det sorgligare när Weasleys hus brinner ner tycker jag. Men däremot så är det lite sorgligt när alla reser sina stavar upp mot himlen, typ som tända ljus, då när han har dött. Det är fint. :')
Den här filmen var en av dom bästa hittills tycker jag. Men jag tycker ändå att alla filmerna har hållt ett bra och jämnt mått, för alla är ju bra! Det är bara vissa som är lite bättre än bara bra! ;)

Nu ska jag kolla på mera Vänner. :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0