Snart är'e klippt

Fick lite lappar om Frisksportarnas luciafirande av Marie i söndags. Fast dom var inte urklippta så det är som ett enda papper än sålänge. :P

Ok, det är 2 A4 papper med ett antal smålappar på som ska klippas ut. Det är barnen på tisdagsgympan som ska ha dom. ;)
Jag och Sara är själva på gympan imorrn, för Marie ska på konsert/show i Norrköping. Hon verkade inte sådär jättepepp på't, men hon hade blivit bjuden så då kunde hon ju inte tacka nej. Det hade inte jag heller gjort! :P
Men jag och Sara ska nog klara oss. Vi är ju bäst så det kan inte gå annat än bra! Och så har vi ju överlevt själva med dom små liven förrut. ;)

Jag beställde från cdon.com idag. Vad jag beställde tänker jag inte avslöja förren jag har fått den. Men jag kan säga så mycket som att det är en DVD(såklart). En ledtråd är att jag äntligen får min topp 3 inom den kategorin. Jag tror inte att ni kan lista ut vilken DVD det är, för jag har inte nämnt nått om den förrut..tror jag inte i alla fall. :P Fast jag har letat efter den ett bra tag nu. Ok. Ni kan få en liten ledtråd till: det är den tiden nu. :) Tror inte det hjälpte er särskillt mycket heller men ändå. Den som tror sig veta vad det är kan ju alltid gissa! ;P

Men nu ska jag klippa lite lucialappar och se på Vänner samtidigt! ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0