Städdag

Idag har jag varit duktig minsann.^^

Först så var jag iväg och städade lite trappor på morgonen, och sen när jag kom hem, och hade ätit lite oså, städade jag toaletten på övervåningen. Det behövdes verkligen! Den var "överäcklig" enligt mig! Usch. Men nu är den skinande ren igen, tack vare mig! ;)

Och imorrn händer det lite mer grejor. Jag har lovat att följa med Marcus till skolan imorrnbitti, för han vågar inte gå själv. Han tycker det är läskigt, han måste hålla handen. Haha näevars. x)
Jag ska följa med för att bära lite tältsängar o grejer. Dom ska ha nått med Unga Forskare-gruppen, nån föreläsning eller nått. Och det skulle vara från fredag till söndag. Dom ska alltså sova i skolan. ;P

Sen, lite senare, är det ju ridning med världens bästa grupp som gäller! :D Fast den blir inte lika bra utan Sara...Den är fortfarande bäst, absolut! Men inte lika bäst som när vi är allihopa! :P *Håller tummarna för att det går bra för Sara hos doktorn imorrn*

Och efter ridningen, vid 7-hugget nångång, är det filmkväll hemma hos Sara, med några av dom bästa människorna som finnes på denna jord!^^

Om jag ska följa med till skolan imorrnbitti kanske jag borde gå och lägga mig nu..eller?
Ok, nu går jag. Jag går nu. Där gick jag. x)


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sara

väntar just nu på att vårdcentralen ska ringa upp... :S

2009-11-27 @ 08:36:32
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0