"You kissed my best Ross!"

Hihi. Har börjat kolla om på "Vänner". Har väl sett alla avsnitt en sådär 10-20 ggr. Så otroligt bra serie är det! Love it! :D <3

Gympan idag gick ok. Barnen va lite jobbiga ibland, dom skulle härmas och hålla på. Men bortsett från det så va dom duktiga. Nästan alla barnen har lärt sig hjula. Dom kan det hyfsat bra i alla fall. ;) Tablåerna gick också ganska bra. Allra bäst gick väl leken "Land, skepp och hav". Hehe, konstigt. x)

Äntligen har Marabou Vinter kommit till ICA-Maxi OCH Östensson(i alla fall på Ekön)! ;D Det tog tid må jag säga, Willys har ju haft den ett tag. Den är ju jättegod vetja! :P
Men nu undrar jag istället vart Marabou Amigo har tagit vägen. Jag hittar den ingenstans! Hoppas den finns kvar på Östensson(på väster). Jag måste nästan gå dit och kolla imorrn. Dom kan ju inte bara sluta tillverka den sådär..eller? Den är ju bland dom godaste Marabouna jue!

Jag börjar inte förren 9 imorrn, men det är ändå dags att hoppa i säng nu. ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0