7305 dagar

= 20 år idag! Och det är alltså så mycket jag fyller! :P


Ett ursnyggt collage som Sara gjort till mig! <3

Dagen har varit bra. Det enda som har varit dåligt är vädret. Kallt, blåsigt och regnigt har det varit! Brr. Det var inte så roligt att städa trappor idag direkt! :P
Har fått fina blommor och presenter idag med! Mormor, Anna, Jörgen och Nusretta kom hem till oss och fikade lite. Och firade mig med såklart! ;) Jag fick presentkort på Gina Tricot och Guldfynd, pengar, ett biopresentkort(laddat med 200 kr!), berlocker till mina armband, godis OCH bäst av allt; Prison Break säsong 4 och The Final Break! My collection is complete! :D <3 Och nu behöver jag ju inte köpa den i Ullared! Nu kan jag ju handla andra grejer för dom pengarna! Nice! :D

Nu ska jag kolla på PB, äta macka och dricka apelsinjuice! ;)

Ciao!

Ps. Tack alla ni som grattat mig! Love you! <3 Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0