Är pigg, men supertrött

Har inte hunnit sitta så mycket vid datorn idag. Jag har vart i karlsby och ridit, och sen har vi haft mycket trevligt folk hemma hos oss nu ikväll! ;D

Så jag röstar för en liten sammanfattning av min lördag imorgon.(Då kan ni få se lite bilder här med. ;)) För då har jag ju typ all tid i världen att sitta vid datorn! Bara en tipspromenad att närvara vid, gympan är ju inställd denna vecka! Ganska skönt faktiskt! :P

Jag skulle ljuga om jag sa att jag skulle gå och lägga mig nu, för det kommer jag inte att göra! Just nu är jag alldeles för pigg för det! Men det vänder nog snart..dvs. när jag insett att jag har förträngt att jag egentligen är supertrött!(Skulle inte bli förvånad om jag somnar framför datorn så snart jag lagt in detta inlägg. x))
Om jag känner mig rätt kommer jag att sitta vid datorn ett litet tag till, och typ spela lite på King.com eller nått. Rainbow rescue och Quiz Queen is teh shiet! ;D

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0