Aj, min nacke

Jag har jätteont i nacken idag! Vaknade med det. Det måste vara från igår...Att sitta och titta ner i en bänk i ca 8 timmar i sträck är nog inte så bra för nacken! x)

Gympa va det idag med ja. Vi va bara 2 hjälpledare där den här gången, dom andra var...borta. Anki visste inte vart dom höll hus, så vi fick klara oss bara vi 3 idag. Jag och David va det som var där av hjälpledarna. Vi fick bygga upp nästan hela hinderbanan själva! Det var ganska jobbigt faktiskt(speciellt med min nacke), men det gick bra ändå. Sara J kom vi 5-tiden(det var hon som höll i't egentligen, men hon skulle på dop så Anki hade fått hoppa in), så vi fick lite hjälp med att plocka in allt i alla fall. :)
Nu är det inte familjegympa på ett tag. Nästa söndag är det ju inget eftersom det är höstlov, och nästa vecka efter det skulle det vara nån basketgrej igen. Så 2 veckors ledigt får vi från den här gympan. Nice. ;)
Det är ingen gympa på tisdag heller dådå, p.g.a. lovet. Det är också rätt nice faktiskt! :P

Har handlat lite grejer i Ullared idag med! :D Genom Anna och Jörgen dådå, för jag har inte haft någon tid att åka dit idag direkt! xP
4 filmer; X-MEN ORIGINS: WOLVERINE, Johan Falk: GSI, Johan Falk: Vapenbröder och Da Vinci Koden.
Om nån ville veta det...

Sista tipspromenaden va det idag med. Ganska skönt faktiskt, det blev bara kallare och kallare ute för varje gång. Typ. Jag vann faktiskt 10 spänn!^^ Det börjar igen i vår. ;)

Nu ska jag vila min nacke på huvudkudden lite, så att den bli helt smärtfri imorrn. Annars kan det bli lite jobbigt att städa trappor! :P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0