Ska/ska inte

Imorrn är det meningen att jag ska stå i stallkafeterian. Det står i alla fall det på "kafeteriaschemat". Men jag tror att jag har bestämt mig för att jag inte ska göra det den här gången. Av olika anledningar.

För det första; Hur kul är det att stå där själv i flera timmar, och att inte ha nån att prata med medan det inte är något folk?! För det andra; I seriously don't see the point..Jag menar folk går ju in där och tar vad dom vill ha och betalar själva, till och med när det står nån där(jag säger inte att alla gör det, men det finns en del), så det kvittar ju om man står där eller ej. Det är ju bara för dom att be Lottie(eller nån annan) om nyckeln dit, dvs. göra som vi brukar göra.
Och för det tredje; Jag kommer inte att orka...jag kommer vara jättetrött efter jobbet(det är jag alltid).

Det enda bra är väl att man får tillbaka 200 kr om man står...men jag tycker inte att det är värt det, inte om man ska behöva stå själv i alla fall. Om jag ska ha långtråkigt i X antal timmar vill jag ha mer pengar! :P

Men strunt i det nu. Vi får se hur jag gör imorrn. Men just nu lutar det åt att jag inte kommer stå den här gången i alla fall.

Slutade jobbet vid 12-tiden idag. Jag hoppade på cykeln och cyklade iväg till Maxi/ONOFF, så fort jag kom hem. Väl där köpte jag Änglar och Demoner(99 kr på ONOFF) och LOST Säsong 5(499 kr på Maxi), som kom ut idag på DVD/DVD-box! :D Jag kollar på LOST nu, fast säsong 4(för typ 5:e gången eller nått! :P). Ska se färdigt den först, innan jag går vidare till 5:an. ;)

Jag är ganska hungrig nu faktiskt...tur att det är mat snart då! ;D

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sara

det är ju lov, så tomt är det ju inte i stallet direkt. :)

2009-10-28 @ 20:27:39
URL: http://helgur.blogg.se/
Postat av: Sara

SVAR: det gick bra i måndags. inte jättemycket folk som handlade, men jag hade matte att plugga så det gjorde inte så mycket. dessutom kom sacco dit en stund o fikade så jag överlevde. :) sen red jag ju med, så jag behövde bara ha öppet till halv 7.

2009-10-28 @ 21:02:51
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0