13:e gången gillt

Imorrn åker jag till Ullared med mamma och mormor. Med den här gången har jag varit där hela 13 gånger! :P

Vi har hyrt stuga där så vi kommer hem på måndagkväll. 2 dagar på Gekås i Ullared...jag kommer bli pank! xD Man kommer alltid hem med mindre än vad man tror. Det känns som att man har köpt jättemycket grejer, men i själva verket så har man bara gjort av med jättemycket pengar istället! xP
Jag har fått lite beställningar med mig. Jag ska bland annat köpa 10 st dressyrspön till stallet. Det behövs verkligen nya spön dit! Dom som finns där nu är typ trasiga allihopa! x) Sen har Helen(Isabells(hon som rider i barngruppen samtidigt som oss på fredagar) mamma) beställt en ryktlåda..tror jag. Har för mig mamma sa det i alla fall. Den skulle tydligen vara rosa med..finns det verkligen rosa ryktlådor? Fast ioförsig, Gekås har säkert det. Dom brukar ha en del ovanliga grejer! x) :P
Sen är det några fler som ska ha några grejer. Men orka rabbla upp alla liksom! x)

Anyway..

Min mobil gjorde så att jag nästan fick ett nervöst sammanbrott förrut! Den låg i fickan under hela tiden jag var uppe i Karlsby. Hela jag blev ju dyngsur så då blev den antagligen också lite blöt. Den började liksom leva sitt eget liv. Knapparna funkade inte. Man fick liksom ingen kontakt med den. Den gick in på internet ett antal gånger utan att jag ens bad den om det. Den blev verkligen helmysko! Och den blev ju inte mindre mysko när jag tappade den i golvet heller..!
Jag försökte stänga av och starta om den, men den knappen lyssnade inte heller så jag tog ur batteriet. När jag startade den igen var den fortfarande konstig. Men den lyssnade på "stänga-av" knappen då i alla fall! Jag startade om den ett par gånger, sen gav jag upp. Jag tänkte att jag skulle försöka rädda så mycket som möjligt från den, typ bilder oså, så jag kopplade in den i datorn och började överföra. Sen, precis innan jag skulle koppla ur den, blev den normal igen. Nu funkar den lika bra som förrut! :D
Antagligen så behövde den bara torka till lite..? Jaja. Skit samma. Huvudsaken är att den är normal igen! :)

Nu ska jag nog gå och lägga mig tror jag. Vi åker hemifrån vi 9-tiden imorn, så ni kommer kanske att få höra av mig innan jag åker. Får se om jag orkar upp i tid så att jag hinner med lite bloggande. Den som lever får se helt enkelt! ;)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elin

Bara jag som förutspår att du antagligen kommer att köpa jättemånga filmer? Höhö ;)

2009-10-05 @ 11:39:55
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej

Tittar bara in. =)

Om du besöker min blogg lämna gärna ett spår efter dig.=)

Ha en bra dag.

2009-10-05 @ 11:52:20
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: silly

haha blir ganska tråkigt i längden va :P?



Förresten e väl ullared typ där man handlar kläder fast billigt, typ för folk me mindre pengar

2009-10-05 @ 11:56:48
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0