You better watch out

...för när Sara(hästen) hoppar kan allt hända! xP

Den busfian höll på att springa över mig och Abbe...BÅDA gångerna dom hoppade åt vårat håll i deras andra runda! Abbe gjorde inget särskillt, bara la öronen bakåt. Han blev väl lite nervös för att Sara skulle ta med hans fina svans i förbifarten med. x) Det var ju tur att Fija satt på hennes rygg och styrde undan i sista stund! ;)
Marko och Sara(människan) höll också på att springa över oss. Men dom gjorde det bara 1 gång, och han sprang inte liika nära som Sara och Fija gjorde! xP

Den här veckan var det hoppning, som ni kanske förstod. Jag valde att hoppa barbacka på sötnosen. Det gick bra, ibland lite bättre än bra. Han var jätteduktig!^^
Det var jättekul, det måste göras fler gånger. Definitivt! :D

Va på arbetsförmedlingen imorse med, vid typ 10 nångång. Där fixade vi(jag och min handläggare) lite med a-kassan, så snart är jag medlem där i med. ;) Jag skickade ju in lite papper till dom för ca 1 månad sedan, men jag har inte fått från dom än. Enligt min handläggare skulle jag få det, så hon ringde dit och frågade varför jag inte hade fått nått än, och om det fattades nått.
Efter lite vidarekopplingar och kölappar kom hon fram. Det visade sig att det fattades ett papper, ett papper som inte ens arbetsförmedlingen visste att a-kassan behövde ha in. Hehe, så det kan va. x) Men dom fick min adress oså, så den a-kassa jag ska gå med i skickar hem det papper som fattades. När jag får det är det bara för mig att fylla i pappret och skicka tillbaka det till dom. Bra det! Och bra att det inte va krångligare än så! ;)

Imorrn får jag äntligen träffa hästarna i Karlsby igen! :D Det var ju 2 veckor sen sist...gjorde ju det dära högskoleprovet förra veckan, så jag fick ju inte träffa dom busarna på hela förra veckan! :/
Hoppas det är bra väder imorrn! Inget regn och ingen blåst, bara lite sol och hyfsat varmt(inte för varmt). Det är bra väder, såhär års, det! ;P

Ska kolla vidare på LOST nu!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0