En liten sammanfattning av igår

Okej, här kommer en liten sammanfattning av min lördag. Som jag lovade er igår. :P

Vid 2-tiden kom Felicia och hennes mamma och hämtade mig, för att sen åka vidare upp mot Karlsby. Jamas fick följa med och åka lite bil idag.^^

Felicia och Jamas!^^

En som väldigt gärna ville hälsa på Jamas var Micke, men det fick han inte. Han ville hälsa på honom så mycket att han började skaka och gnälla! Hehe, stackaren. xP Micke hade som vanligt väldigt mycket energi i sig. Han var otroligt lekfull idag! Men det gör absolut ingenting. Det är ju hur kul som helst att leka med honom! ;D
Jag red barbacka idag. Tuffi har börjat få vinterpäls, så det var hur varmt och skönt som helst och rumpan! ;)

På kvällen fick vi jättetrevligt besök av Robban, Carina, Fredrik och Anna. Fredrik tog med sig sin hund Rasmus med.^^
Rasmus är en mops på 11 år. Han skulle avlivats om inte Fredrik hade tagit hand om honom! :(
Det var tur att Fredrik gjorde det, för Rasmus är ju hur söt och snäll som helst! :D Och låter som en lite gris ibland, gör han med! x)
Stackaren är näst intill helt döv. Men sen är han ju rätt gammal också, då får man vara det. :) Fredrik kallar honom för snuffe, jag kallar honom för korven!^^ :P

Rasmus!^^

Vi firade mig(och Marcus, men det är inte lika important! :P) i efterskott. Jag fick en jättefin karaff, ett fint kort och JORDGUBBSSAFT! Jag älskar jordgubbssaft! :D

Mina presenter!^^

Min lördag var jättebra! :D

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0