Extern HDD

Jag och Marcus besökte ONOFF förrut. Jag har länge tänkt att köpa en extern hårddisk och idag blev det av! Den har 1Tb i minne och den kostade "bara" 900 kronor! :D

Håller på att överföra lite grejer till den nu..som mina bilder till exempel! Dom bilder som är tagna med den lilla kameran tog upp lite mer än 12 gb! Tror det är över 6000 bilder från den kameran.. :S
Hårddisken på datorn var ganska full förrut så jag satt och tog bort lite onödiga grejer. Jag råkade ta bort gamla MSN-konversationer med. Så om ni undrar varför det ser så tomt ut när ni skriver till mig, är det för att jag råkade radera alltihopa! Så det är inte för att jag dissar er! xP

Jag och Lisa har spikat ett datum, en tid och en plats för när vi ska ha våran födelsedagsfest nu...jag hoppas att Jane, KW och Linda fick sms:et jag skickade.. :S Jaja, det märks om jag får nått svar eller ej! :P
Och imorrn åker Sara till USA! Kommer sakna dig, bruden! <3 Ha det så kul där borta i staterna! Vi ses när du kommer hem. <3 Säg grattis till din pappa från mig! :) Vad va det han fyllde nu igen..? 25 va? :P

Nu ska jag gå en sväng till mormor och hämta lite tidningar(för det är tydligen jätteviktigt! xP). ;)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

extern hårddisk är grejen! :D

jag ska hälsa pappa, han tror han fyller 15 för 35:e året i rad. ;D

ses om sisådär två veckor! <3

2009-10-07 @ 19:07:39
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0