Folk är konstiga...

När nån står i kaffis(i stallet), är det knappt nån som kommer och handlar. Men när det är stängt, då vill nästan alla in där! xP

Men så är det ju. Jag och Pernilla konstaterade det. Det är faktiskt ganska konstigt...vad är det för fel på folk egentligen? xP
För övrigt så gick det bra att stå där. Jag hade med mig en kortlek, så jag hade nått att göra i alla fall. ;) Sen kom Pernilla upp en stund. Vi kollade lite på lektionen som va då. Vi såg bland annat på när Richard slängde av en tjej. Han va på ett väldans bushumör idag! Nån borde påminna honom om att han är 21 år!(Eller vad han nu är) Fast då blir han säkert bara ännu tjurigare och börjar busa ännu mera, för att försöka bevisa att han är 5 år istället för 21! xP Det gick bra för tjejen förresten. Hon flög upp lika snabbt som hon flög ner. Tyjp. ;)
Det var inte bara Richard som var på bushumör idag. Chagger var på G han med. Han körde på som tusan på ena långsidan! Hihi, vilka busar vi har i vårt stall. x)

Det kom som sagt va inte alls mycket folk(satt mest och kollade på lektioner, läste lite i tidningar och la patiens). Men jag lyckades i alla fall få ihop så mycket att jag kunde lämna 200 kr till växel, ta 200 kr själv och lämna lite i den gråa lådan. :)

Åkte hem vid 8-tiden ungefär, Marcus kom och hämtade mig. Vi åkte hem och lämnade min cykel och hämtade ICA-kortet, sen åkte vi till Maxi och handlade lite. Jag köpte bland annat The Proposal. Hihi, den är bra! Se den vetja! ;D

Imorrn ska jag till arbetsförmedlingen, på DropIn-besök. Jippi. Det är alltid lika roligt. NOT. x)
Men nu vill jag se på mera LOST sååeh...


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

jag såg the proposal på flyget hem från usa :)

2009-10-30 @ 09:00:57
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0