Gäsp

Fy satan vad trött jag är! Usch.

Jag och mamma åkte och simmade förrut. Jag simmade, som vanligt, 1 km. Och det tog, som vanligt, ca 30 minuter. Men det hade nog tagit något mindre tid, om inte vissa personer hade simmat i bredd och i snigelfart! Det fanns en del svordomar i mitt huvud ibland asså!
Man tycker ju att dom kan lämna mittenbanan fri, så att vi som vill simma i en snabbare takt kan få göra det! :P
Men jaja, man kan ju inte alltid få som man vill! x)

Men som sagt va...jag är helt slut. Orkar knappt göra nånting. Jag har fortfarande ganska ont i kroppen, fast jag skulle nog säga att den är mer öm än ond..Och den blev ju inte mindre öm när jag hade simmat alla de där längderna precis! :P
Det var värre igår. Då kunde jag inte ens klämma ut ketchup ur ketchupflaskan utan att det gjorde ont i armen! xD

Ska se på lite mera LOST Säsong 4 innan jag går och lägger mig. Säsong 5 släpps på DVD-box imorrn jue! Så imorrn ska jag göra ett besök på Maxi, direkt efter jobbet! ;D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0