Högskoleprovet

...gick sämst!

Men man blev ju ganska stressad. Det kändes som man stressade igenom alltihopa, man hann liksom inte tänka så mycket. Läsförståelsedelarna var dom som var mest stressigast tycker jag! Herregud jag hann typ inte läsa sista svenskatexten alls, jag bara skummade igenom fort och bara svarade nånting. Usch vad hemskt!
Men jag har bestämt mig för att göra det i vår igen, för den första gången är man ju där och ser hur det är och går till oså. En "uppvärmningsgång", eller vad man ska säga. xP Marcus ska göra provet i vår med tror jag. ;)

Btw så mötte jag Ion imorse, innan allt började. Han skulle sitta vakt. Jag erbjöd mig att sitta istället för honom, om han gjorde provet åt mig. Han bara skrattade och skakade på huvudet. x)
Ååh, vad jag saknade skolan(gymnasietiden) idag när jag gick omkring på rasterna mellan delproven, och kollade lite. Jag visste precis vart allt va oså, och sen att Ion va där med gjorde det hela mer "hemma".
Vissa saker var bättre förr... :P

Nu är det matdags!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: fija

Jag skrev också...svårt som tusan!

Och jag har ändå skrivit en gång tidigare... ;)

2009-10-24 @ 19:26:53
URL: http://fijawodlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0