Inget att göra?

Hehe, det verkar nog som att jag inte har något att göra på dagarna, mer än att sitta och kolla på film. x)

Det är väl sant till en viss del antar jag...men jag jobbar ju bara på morgonen/förmiddagen, så jag hinner ju se på en del filmer när jag kommer hem. Idag har jag sett 3 filmer. Men jag ska försöka att inte bara skriva en massa filminlägg. Alla 3 kommer att få en kort sammanfattning om vad jag tyckte om dom, men det får bli imorrn det. Jag har ju redan lagt in 2 såna inlägg idag...det får räcka! :P

Vad har jag gjort mer idag då..? Jo, gympa har jag varit på ja! Idag var nästan alla där, fattades bara 2 personer. Båda 2 är utomlands, Turkiet(tror jag) respektive USA. Så dom hade ju en bra anledning till varför dom inte kunde komma den här gången! xP

Jag är sjukt trött nu...och imorrn är det fler trappor som ska städas...Så..ehh..ja..sängen kanske inte vore en så dum idé att lägga sig i nu! :P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0