":O! Jag klarade det! :D"

...utbrast Freja, när hon lyckades ta sig över bocken på egen hand. :)

Idag är det tisdag(för er som inte visste det). Och tisdagar betyder, i mitt fall, flickgymnastik(eller vad man nu kallar det). Alla barnen var jätteduktiga idag. Dom gjorde bland annat en jättefin "solfjäder" alldeles själva!^^ Det gjordes även framsteg på "hoppa-bock"-fronten. Men det har jag ju redan avslöjat, i början av detta inlägg. x)
Och nästa vecka är det höstlov för dom som går i grundskolan, dvs. ingen gymnastik. :P
Och Marie ska åka till Gran Kanaria(tror jag det va) på lördag och vara borta och semestra i 2 veckor! Fuskit! Jag vill också till värmen jue! :P

Imorrn börjar jag inte förren klockan 9. Så därför kan jag sitta uppe bara liiite till, och spela lite spel på King.com! Nejdå, jag har inte alls blivit beroende av det igen! Nejnej! xP

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

äntligen! jag har ju sagt till freja att hon kommer klara bocken snart. :D

2009-10-21 @ 10:19:10
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0