Okej då

...jag köpte inte allt jag skulle köpa, när jag var på stan.

Men jag köpte i alla fall vampyrtänderna. Så nu har jag min utstyrsel. Säger vi. Den får duga! ;)
Jag har köpt halva Lisas present, kan man säga. Den andra halvan köper jag imorrn, och jag vet precis vad jag ska köpa med. Det blir nog bra med det. Jag kan avslöja att presenten inte är så JÄTTEfantasifull, men lite i alla fall. ;)

Har suttit och testat lite gamla högskoleprov med. Jag somnar nästan varje gång. Första delen går bra, men sen går det bara utför. Jag blir liksom mer och mer okoncentrerad. Det beror nog på att texterna är väldigt tråkiga att läsa. Bland annat. Men nu senast jag testade fick jag i alla fall 0.8 poäng. :P
Jag har ju testat på dom gamla proven förrut, för några veckor sedan. Jag tror att jag fick ungefär lika mycket då. Kanske liiite sämre råpoäng, men jag vet inte.

Jaja, vi får se hur det går på lördag...känner på mig att det kommer gå käpprätt åt he***te!
Och jag kommer ju att vara så lagom pigg också..jag kommer ju säkert inte att gå och lägga mig förren vid..ja jättesent imorrnkväll, eftersom vi ska fira mig och Lisa då! :P
Jag får helt enkelt köra hem dom vid 12-hugget, om dom inte redan har gått självmant då alltså. Haha, nej jag bara skoja! Dom får stanna så länge dom vill.^^ Jag får helt enkelt ta smällen! Men, om jag klarat av att vara vaken en hel dag och en hel natt, och sen köra hela vägen till Ullared morgonen därpå, och sen vistas hela dagen i gekås, så ska jag nog klara av detta! ;) Då borde det här vara en piece of cake! Jag får ju ändå sova i nåååågra timmar innan, hoppas jag. :P
Vi kommer ha det bäst! :D <3

Nehepp, om man skulle ta och duscha lite granna kanske? Sen blir det absolut sängen..tror jag. Man vet ju aldrig om lite king.com-spelande kan komma emellan. Det återstår att se! :P

Ciao!

(Btw så slocknade "Check Engine"-lampan förrut när jag och Marcus åkte och tankade! Bilen lever sitt eget liv. Men vi är allihopa(inklusive "bildoktorn") ganska säkra på att det "bara" är en givare som det är fel på. Vi ska lämna in den imorrn eller i nästa vecka, och då skulle han kolla motorn med datorn igen och se om den kunde säga var felet sitter. Sen skulle han byta ut givaren tror jag. Eller i alla fall fixa den på nått sätt. Det lär ju märkas om det var den som var felet eller inte! :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0