Om löv vore pengar...

...skulle jag vara stenrik nu!

Jag skulle vara rikare än Bill Gates, och det skulle jag vara ett bra tag framöver! Förstår ni då hur mycket löv jag har sopat upp utanför trappuppgångarna idag?! Det är stört mycket! Nästan en hel sopsäck! :O
Och på grund av alla dom löven tog det lite extra lång tid idag.. :/

När vi ändå är igång och klagar, kan vi klaga lite till.

Jag har ont i armar, ben, rygg och nacke. Men mest ben och rygg! Det beror nog på för att det är dom delarna som tar mest stryk, när man springer upp och ner i trappor i ett par timmar om dagen. Armar och nacke har börjat komma nu. Jag fattar inte varför egentligen..jag har inte gjort några annorlunda rörelser i mitt arbete...vad jag vet i alla fall. :S

Slut på klagomål för nu.

Imorrn är jag ledig. Gött! Jag behöver sova ut känner jag. Jag har varit jättetrött hela veckan! Ullared är inte ett ställe man åker till för att vila ut direkt! x)
Jag har dock en del saker som ska göras imorrn. Jag ska göra smörgåstårta, gå till stan med mamma, rida, mm. Ska även se på lite mer PB(sitter som klistrad framför TV:n nu. Sitter nästan i TV:n när det blir riktigt spännande! xP)! ;D <3
Köpte 2 nya filmer idag med så dom ska jag se på också; Johan Falk: National Target och Johan Falk: Leo Gaut! Fast det tänker jag göra imorrn bitti när jag äter frukost! ;)

Nu tänker jag vila min kropp ännu mer genom att gå och lägga mig!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0