Playlist

Jag har suttit och ändrat lite smågrejer i bloggen ikväll. :)

Jag har:
- Flyttat upp datum och tid till högra hörnet.
- Flyttat "kommentera"-fältet till mitten.
- Skaffat mig en liten "maskot" bredvid rubriken.
- Fixat en egen Playlist, som ni också kan lyssna på.(Se Ipoden i "Meny"-fältet)

Kommer nog att fixa lite mer med "smågrejerna" här på bloggen. Det var ju roligt ju! :D Men det får bli en annan gång, för nu orkar jag inte mer! :P

För övrigt så har jag gjort nästan allt jag skulle idag. Det enda jag inte gjorde var att kolla på Johan Falk-filmerna. Men det hinns ju med en annan dag. Typ imorrn eller nått. ;)

Red Abbe-bus idag. Vi körde lite skänkelvikningar. Bland annat. Och Abbe är ju bäst på't(man behöver typ inte ens nudda med skänkeln för att han ska gå skänkelvikning. Man behöver bara ställa och visa vägen.)!^^ Han var pigg idag med. Det märktes speciellt i traven på fyrkantspåret! :P
Lämnade dressyrspöna idag med. Alla verkade väldigt positiva till dom. Och det var ju bra det. :) Lotti var påväg att sno med sig ett av dom hem(det jag skulle använda)! x)
Efter lektionen blev det fika i kaffeterian. Isa bjöd på jättegod äppelpaj/äpplepaj med vaniljsås!^^

När jag kom hem från stallet åkte jag, mamma och pappa och köpte mat. Jag åt donken-mat och dom åt Pizza. :P
Sen har jag suttit vid datorn, samtidigt som jag kollat på IDOL 2009.
Jag tyckte nog att Nicklas skulle åkt ut idag. Jag vill inte ha en ny Johan Palm! Det räcker med en!
Både Karolina och Eddie är bättre än de flesta andra i Idol-gänget, anser jag. Fast jag kan hålla med om att hon valde fel låt..men jag tycker inte att hon var så jättedålig ändå. Hon var ju inte så dålig så att hon skulle åka ut!
Men jag har mina 3 favoriter i Idol-gänget i alla fall: Erik, Tove och Mariette! Reza och Erika är också ganska bra. :)

Nu ska jag sova!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0