Självsprickor

...gör väldigt ont!

Har en sådan på ena långfingret(blir kul om jag ska visa nån vart jag har ont nånstans..hehe! x)). Det svider på bra när sprickan kommer i kontakt med vatten kan jag lova! Mina händer har blivit ganska torra efter all trappstädning, det är därför jag börjat få lite såna sprickor. Blöta moppar och kall luft är inte en bra kombination för huden! :P

Jag har sett 2 filmer till nu...men frågan är om jag ska skriva en liten "recension" om dom nu, eller om jag ska göra det imorrn..? Jag tror jag gör det imorrn..det blir nog lite många "filminlägg" idag annars. Och dessutom så tror jag inte att jag har ork till det nu heller. :P

Sovdags!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0