Bring It On: Fight To The Finish


Ok film.

Det här är den 5:e Bring It On-filmen som gjorts. Och jag tycker nog att det är en av dom bättre. En helt ok film. Men 1:a filmen är såklart bäst(den med Kirsten Dunst). Dom 4 filmer som gjordes efter den har känts lite fejk(eller vad man ska säga). Kanske beror på att vissa av dom har känts som om dom varit mer riktade till fjortisar än till oss andra...men jag vet inte. Dom går ju att kolla på asså, men det är ju inga direkta "Wow!" filmer precis. x) Jag kan kolla på sådana här filmer när jag är trött, för dom är inte så svåra att hänga med i. Det är ganska lätt att räkna ut hur allt slutar, om man säger så! :P
Den får 3 av 5 pom-poms.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0