Cloverfield


Hemmavideo-filmat men bra!

Den här var ganska annorlunda mot alla andra filmer jag sett. Hela filmen är som en hemmavideo, dvs. det är nån som filmar med en egen kamera och vi får se den filmen. Typ som en sån där nyhetsfilm kan man säga att det var. Nån okänd person filmar "attentatet" och skickar in det till nyhetskanalerna.
Ibörjan störde jag mig lite på att den var som en hemmavideo. Men efter ett tag vänjde jag mig och den blev mer och mer spännande(tänkte inte så mycket på det sen). Den var bra, spännande, läskig och äcklig! Den var inte så lång heller(typ 1h 12min lr nått). Man kanske kan tycka att det är lite kort för en film men jag kan säga att det räckte! Den behövde inte va längre. Citaten på omslaget stämmer bra in på filmen! :P
Den får 4 av 5 frihetsgudinnor. ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0