Dagens outfit

Idag hade jag på mig kläder! Mer än så behöver man inte säga. Man behöver inte ens säga det för det är ingen som bryr sig! Fjortisar asså! xD

Ja..i alla fall.

Började jobba klockan 8 idag. Det gör verkligen ganska stor skillnad att gå upp klockan 7 istället för 6. Man känner sig mycket mer utvilad. I alla fall så gör jag det. :P
När jag kom hem såg jag på filmen som jag "recenserat" i inlägget innan. Efter att ha halvsovit genom hela filmen följde jag med Marcus till ONOFF för att lämna in hans Ipod-touch på reparation. Passade på att kolla på lite filmkameror med. Funderar starkt på att skaffa mig en! Att filma är roligt! Tror att jag vill ha en JVC faktiskt. det märket vet jag är bra. Morfars gamla filmkamera är en JVC och den höll i många år. Våran gamla video var också en JVC och den höll också i många år, utan några större problem. Men vi får se, ska kolla på lite fler kameror. Jag vill ju se vad som finns och inte bara ta första bästa! ;)

Klockan slog halv 5 och jag och Sara åkte till gympan. Idag var vi några fler än förra veckan. Dessutom var det 3 nya personer där. Dom var duktiga. Alla var duktiga. Jag har lite kort från gympan men dom kommer upp på bilddagboken imorrn eller nått. Måste lägga in dom på datorn oså först. :P
Efter gympan drog jag och Sara ut till Råssnäs en sväng. Vi var jättemodiga och klättrade upp på 10:an. Med våra systemkameror! :O Har kort från det med som också kommer upp på bilddagboken imorrn. ;)

Att gå och lägga sig nu kanske inte vore en så dum idé..? Hmm..jag ska nog testa det tror jag! ;)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0