Fullspäckat schema!

Sov väldigt tungt inatt. Vaknade inte förren mamma kom hem från stan vid 10 halv 11 nångång. Hon öppnade dörren så fort och högljutt att jag vaknade! Jag var väldigt trött då kan jag säga! Nästan helt utslagen! Jag orkade knappt gå upp och gå på toa! x)

Vid kvart i 4 åkte jag och Sara till stallet. Där väntade Sofia och en låda mockarrutor! :D Vi fikade lite innan lektionen. Och efter med såklart! ;) :P Mockarrutorna var JÄTTEGODA! Sofia kan baka hon! ;D
Idag var det dressyr på gräsbanan som gällde. Jag red Abbe. Han var superduktig! Söthästen!^^
Ciedra gick med på våran lektion idag med! Felicia red henne. :) Herregud vad STOR hon är! Hon är större än Chagger ju! :O Men det gick hur som helst jättebra för dom. Ciedra förstod hjälperna oså men hon var rätt pigg, sa Felicia(hehe jo tack vi märkte det! xP). Snäll är hon med! Det var inga problem med att borsta henne oså. och det är ju jättebra! :) Felicia hade ridit Dzintras tidigare i veckan och enligt henne så är Ciedra den bästa av dom 2! :)

Imorrn är mitt schema typ fullspäckat! Först ska jag och Felicia upp till Tuffi, Affe och Jonna vid 11-tiden. Sen ska jag och Sara till simhallen(gratisbad! :D) vid halv 3-tiden. Sen ska jag, mamma, pappa och mormor gå på bio i Linköping så vi ska åka hemifrån vid 5-tiden. Vi ska se på Flickan Som Lekte Med Elden! Såklart! ;D
Jag kommer inte att komma hem förren vid 10-tiden eller nått säkert...men ni lär får höra av mig efter bion. Då får ni veta hur jag tyckte att den andra filmen i Millenium-triologin var! ;)

Jag har börjat kolla om på Prison Break nu. Den 4:e och sista säsongen kommer ut på DVD-box den 30:e september! :D Jag värmer upp nu förstår ni! Man måste ju se allt från början ju! Om jag börjar kolla från början nu så borde jag hinna se klart säsong 3 innan 4:an kommer ut. Förhoppningsvis så har jag kanske 1 eller 2 avsnitt kvar på 3:an när 4:an kommer..då slipper jag vänta på en fortsättning. Då kan jag ju liksom se klart hela serien utan någon längre väntan! Det låter jättebra tycker jag! ;D <3

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0