Drop-in

Va på arbetsförmedlingen idag och fixade ny handlingsplan.

"Du är välkommen till arbetsförmedlingen för att upprätta en ny handlingsplan på dropin-tid mellan 10.00-12.00 eller 13.00-14.00" stod det på mitt papper. Jag tyckte det lät lite konstigt att jag skulle komma på en dropin-tid..på en onsdag..Drop-in besök brukar vara på måndagar och fredagar jue! Men jag gick dit i alla fall, för att fråga om det stämde att jag skulle va där idag. Jag tänkte att dom kanske hade skrivit fel datum, det skulle vara rätt typiskt dom faktiskt! x)
När jag öppnade deras dörr fick jag en mindre chock! Det var jättemycket folk där! Det var typ någon mässa av något slag där, fick jag se sen. :P
Men i alla fall så lyckades jag ta mig fram till kundtjänst för att fråga det jag hade kommit dit för. Jag fick syn på ett bekant ansikte där. Nämligen Ann-Marie! :D Hon hjälpte mig. Jag behövde inte ta någon kölapp eller nått.^^ Det gäller att ha kontakter! Haha. ;) Hon tyckte också att det lät lite konstigt att det stod att jag skulle komma på en dropin-tid idag. Men sen kom hon på att det kanske var till Sofia Svensson jag skulle. Hon visade var hon satt och det visade sig att jag kommit rätt. Tack Ann-Marie! :D
Ska dit imorrn också. Fast då ska jag till coachen istället. :P

Nu ska jag ägna mig helhjärtat åt att titta på Idol 2009 fram tills klockan 21.00! ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0