Googles översättningsprogram

...är sämst!

Ett exempel på hur dåligt det är:
"His first job was as a clay trapper at a pigeon shooting range when he was 13." blev: "Hans första jobb var som en lera trapper i en duva skjutbana när han var 13." xD

Det kom endast 5 barn till gympan den här veckan med. Och det var samma barn som förra gången. Visst, det är ju lite tråkigt att de är så några...men det är hur skönt som helst. Inte lika många namn man måste komma ihåg heller! :P
"Men tjut då!". x)

Efter gympan åkte jag och mamma till simhallen. Morfar körde oss både dit och hem. Så vi slapp cykla som tur va! :) Hoppas vi kan hämta bilen imorrn..den behövs!
Jag simmade 1 km på typ exakt 30 minuter..inte illa med tanke på att jag var ganska trött...och att det var mycket folk i samma bassäng som stoppade upp farten lite granna. :P

Det har varit alldeles för mycket död idag tycker jag! Två hästar och en människa har lämnat jorden. Våra kära hästar Billy Boy pch Krux avlivades idag på grund av sina onda ben. Det är jättesorgligt verkligen! Dom har alltid funnits där ju! Kommer sakna er mycket, jättemycket kanske! Vila i frid sötnosar! :( <3

<3

Den människa som avlidit Ulf "Uffe" Larsson. Jag gillade honom inte så mycket, men det är ändå lite sorgligt. Han var ju inte så jättegammal(53 år). Jag tyckte att han såg ut som en gammal alkis när han gick ner sådär mycket i vikt! När han va med i Let's Dance äcklades jag av honom! Han såg ut som en snuskig gammal gubbe då, tyckte jag. Gillade honom mer när han var lite större runt midjan. Då såg han ut som en stor gosig krambjörn! :)

Imorrn är det Draget 2009. Platengymnasiets Natur- och och Samhällselever kör dragkamp mot varandra, utklädda till gud vet vad. Och det lag som förlorar får äran att bada i kanalen. Förra året var tydligen rena katastrofen. Det sköttes så dåligt att dom funderade på att lägga ner hela cirkusen. Men tydligen så var det tillräckligt många som absolut ville ha Draget att det blev av ändå. Hoppas alla sköter sig bättre iår dådå. Draget är ju faktiskt en ganska rolig tradition som skolan har. :P Jag ska lätt ner till hamnen imorrn och se det hela. Och förhoppningsvis så får jag fint sällskap av Sara.^^

Nu vill jag sova.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0