Happy Birthday

...sa min Mp3 spelare imorse! :P

Jag tänkte "Men va? Vad är detta? Är det någon som fyller år? Har jag missat något?". Sen tänkte jag "fyller den år idag eller vad? Har jag redan haft den i ett år? Eller va det kanske 1 år sedan den tillverkades?". Men nej, inget av det jag trodde stämde. Det finns tydligen en inställning i den där man kan ställa in sitt födelsedatum. Den trodde att jag fyllde år idag. x) Fast det gör jag ju inte dådå. Och jag är inte född 2008 heller! xP
Nu har jag rättat till det felet. ;) Den kommer att säga grattis till mig om några veckor igen.^^

Städningen idag gick...ehh..ja den gick helt enkelt. Jag var rätt seg i kroppen oså men jag tog mig ändå runt på 4 timmar. Okej kanske några minuter mer men strunt samma. Klart blev det och hem kom jag. Det är huvudsaken. ;)
När jag kom hem såg jag på filmen som jag "recenserat" i inlägget innan. Jag råkade gå och lägga mig i sängen ett tag och jag råkade slumra till lite. Jag missade bara några få minuter av filmen, vilket inte gjorde så mycket eftersom inget särskillt hände. x) När filmen var slut var jag fortfarande trött så jag beslöt mig för att "kolla" på en annan film som jag redan sett förrut och som är hyffsat bra. Det fick bli The Derby Stallion. Jag såg kanske de första 10 minutrarna, knappt det. Somnade som en stock och sov i någon timma eller nått. Det var skönt! :)
Har hunnit med en promenad i Råssnäs idag med. Kom hem vid 8-tiden. Precis lagom till IDOL 2009! ;)

Klockan är ganska mycket nu ser jag...kanske skulle ta och sluta blogga och göra vettigare grejer istället? Duscha kanske? Är ju ledig imorrn så jag kan duscha lite senare än vanligt idag. :P Jag har faktiskt duschat väldigt mycket senare än såhär..hoppade in i duschen vid halv 2 en gång..på morgonen alltså! xP

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0