Helsal

Yepp. Idag hade vi helsal på gympan minsann. :P

Det kom bara 5 barn idag. Men det gjorde absolut ingenting! Det är bara skönt när det inte är så många. ;)
Helsal betyder musik! Så idag hade vi musik hela timman. Gött! Lyssnade på Saras hemmagjorda blandskiva. x) Jag blev lite chockad ändå när jag hörde Temple Of Love med BWO på den skivan. Jag visste inte att du gillade BWO Sara! Kul. :)

Efter gympan åkte jag och mamma till simhallen. Anna och mammas kompis va med också. :) Jag simmade 40 längder, dvs. 1 km. Det tog ca 30 minuter. Det hade nog tagit liiite kortare tid om det hade varit lite mindre folk och om jag hade sluppit simma slalom ibland! :P Jag ska nog försöka öka i tid först innan jag simmar fler längder tror jag. Jag gillar att tävla mot mig själv ibland! ;P

Jag har sett 2 nya filmer idag med. Men vilka det är och hur dom va får ni reda på i recensionerna som kommer snart! ;)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, jag gillar inte BWO ;) jag tog bara bra gympalåtar när jag gjorde skivan ^^

2009-09-23 @ 08:30:48
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0