Heroes Season 4

I måndags började USA sända säsong 4 av Heroes. I tisdags fick jag hem de 2 första avsnitten. Idag såg jag dom. :P

Heroes är nog den serie som går långsammast framåt tror jag. Det känns i alla fall som det. Men shit va bra det är! Nu. Det har gått upp och ner nästan hela tiden. Ena stunden är det bra, sen är det mindre bra, sen är det bra igen...ja osv. osv. Just nu älskar jag serien! Men det kanske mest beror på en viss herr Knepper! Yes, Robert Knepper(T-bag i PB) har fått en roll i den här säsongen av Heroes! :D Han är bäst! Typ.
Call me crazy men mina favoritkaraktärer i Heroes är Sylar och Samuel(Kneppers roll). Både Knepper och Quinto är otroligt bra skådisar. Och dom ser bra ut med..! Speciellt Zachary! Yummy! Men Robert ser otroligt bra ut som Samuel tycker jag! En riktig heting asså! ;D :P


Robert Knepper som Samuel = HOT!

 
Zachary Quinto som Sylar! Yummy!

Kanske är dags att gå till sängs? Ska ju upp och jobba imorrn med..
Natti!


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0