Johan Falk GSI


Skitbra!

Den här var otroligt bra för att vara en svensk film tycker jag! Har nog inget ont att säga om den faktiskt. Eller jo förresten..den har ett ganska långt namn! Johan Falk GSI: Gruppen För Särskilda Insatser är kanske inte det kortaste namnet på en film precis!(Det är G som är det! xP) Det är väl det enda kanske... :P
Gothia Towers är med i filmen!!! :D Fatta att jag älskar den där snabba hissen! Jag blev jätteglad när jag såg den. Jag mindes hur jag, Fredrik och Marcus åkte upp och ner i den när vi bodde där! Den är rena karusellen vetja! :D
Ehh..ja. I alla fall. Min favoritkaraktär är definitivt Frank Wagner, spelad av Joel Kinnaman! Han är bäst i filmen! Typ. :) Den här filmen är definitivt sevärd! :D
Jag höjer betygspoängen lite nu. Den får 9 av 10 pistoler! :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0