Kändisdjungeln

Fatta att jag var otroligt trött idag!

Vaknade klockan 10 av ljudet från bilmotorer. Marcus satt och körde TV-spel med JÄTTEhög volym! Om jag hade haft ork till det hade jag gått upp och drämt igen dörren(både hans och min egen). Men istället för att framstå som tjurig försökte jag att inte lyssna på oljudet. Det gick inte så bra så jag bestämde mig för att lyssna på min Mp3 istället. Lyssnade på Michael Jackson - Black Or White. Lyckades somna om i några minuter, sen var jag tvungen att ta mig upp ur sängen. Jag skulle till mormor och äta mat(Lasagne! :D) vid 12. Jag ville ju hinna äta frukost innan det liksom. :P
När jag kom hem igen la jag mig i sängen och vilade lite. Somnade en liten stund. Vaknade sedan av hemtelefonen. Det tog ett tag för mig att fatta att det var telefonen som lät men när det äntligen gick upp för mig flög jag prakiskt taget upp ur sängen! x)

Vid 4 cyklade jag och Sara till stallet. Idag var det dags för hoppning. Konan var jätteduktig, as always när det gäller hoppning!^^ Och jag tror att mina hälar satt där de skulle denna gång med..tänkte i alla fall på dom vid varje hinder! :P Vi hade Matilda idag för Lottie var sjuk. Hon var jättebra tycker jag. Och modig som vågade ta sig an oss! ;)

Idag sändes första avsnittet av Kändisdjungeln. Jag tycker det är lite Big Brother över det hela, dvs. det var ett sådär-program. Kanske till och med ett skitprogram! Det var ju inte det bästa programmet jag sett precis. Det känns som om det inte skulle göra något om jag missade det nästa gång. Näe..det är inget måste-program för mig. Det var dock ganska äckligt när vinsmakaren Bengt gjorde den där "djungelkrubbstävlingen"(eller vad det nu hette). Jag skrek rakt ut när dom stoppade in den där big as gräshoppan i den där kupan! Usch!*ryser*. Ska nog ändå ge det en chans till imorrn tror jag..om jag kommer ihåg det alltså! :P

Kollar på POTC 3kanal 5 nu. Den må va sämst av dom 3 filmerna men den är bra den med! x) 1:an är bäst, 2:an är roligast och 3:an är bara bra. Enligt mig! ;)

"Nobody move! Dropped me brain."

Jack Sparrow
: Mr. Gibbs!
Gibbs: Aye, cap'n?
Jack Sparrow: You may throw my hat if you wish.
Gibbs: Aye, AYE!
[Gibbs throws Jack's hat into the celebrating crowd]
Gibbs: Hurrah!
Jack Sparrow: Now go and get it.

Captain Jocard: Who is this traitor?
Barbossa: Not likely one among us.
Elizabeth Swann: Where's Will?
Jack Sparrow: Not among us.


Sparrow(Depp) är helt klart absolut bäst! ;D xD <3


Nu ska jag se mer Piratfilm! ;)

Ciao! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0