Parapapapapapapapapa

...clack bum.

Är det bara jag som tycker att den låten är bra eller? :P

Idag va det promenad i Råssnäs som vanligt. Vann 20 kr + en Sverigelotten-lott(nitlott ofcourse). :P
Vid halv 4 hoppade jag på cykeln och trampade iväg mot Råssnäshallen för att närvara vid familjegympan. Det var ändå rätt ok idag tycker jag. Jag behövde inte stå vid trampolinen hela tiden. Fanny var snäll och stod en stund med.
När jag inte vaktade flygande småbarn höll jag till vid bocken. Jag hjälpte Vilma våga hoppa magplask. De nya tjockmattorna är inte så mjuka precis så hon vågade inte testa på magplaskhopp på dom. Vi kom på en skitbra och rolig idé! Vi tog den fyrkantiga, blåa, väldigt mycket mjukare tjockmattan och la på den röda, hårda! Då gick det jättebra att göra magplask! Det blev ännu roligare att göra det när den blåa mattan kaste iväg på den röda när man landade! x)

Klockan är mycket, dags att sova!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0