Rida-->Simma-->Bio

Så har min dag sett ut idag! :P

Idag var det fint väder ute minsann. Varmt va det med. Det märktes på Tuffi. Hon var rätt slö men det gick bra ändå. Vi red inte så långt eftersom vi skulle hinna hem till 2. Den som var piggast av oss var såklart Affe-bus. x) Jonna fick stå inne idag. Hon hade nog inget emot det. Med lite hö som sällskap går allt bra! ;)

Vid 20 över 2 kom Sara till mig och vi cyklade till simhallen där det var gratisbad för oss FS-medlemmar! :D Vi simmade 40 längder(eller ja..jag simmade 42 faktiskt! :P), det motsvarar 1 km! Det tog ca 30 minuter. :) Vi var jätteduktiga som orkade hela vägen! Vi är bäst, det är bara så! ;D

När jag kom hem åt jag först lite mat. Sen bar det av till Filmstaden, Linköping. Vi såg Flickan som Lekte med Elden("recension" kommer i nästa inlägg!)! :D

Och nu sitter jag här. Har knappt hunnit vara hemma nått idag...ska nog se på lite PB nu tror jag! :P Eller nej förresten...först ska jag skriva en liten "recension" om filmen! Sen ska jag se lite PB! ;D

Ciao!

Ps. Grattis på födelsedagen Fija! :D Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0