Sova

Är egentligen alldeles för trött för att skriva här just nu. Så jag ska fatta mig väldigt kort.

Sista bilbingot idag. Vann nada. Det börjar igen den 1:a maj.
Jobbade 4 timmar idag. Är ledig imorrn. Så.Otroligt.Skönt! Jag behöver verkligen vila kroppen efter den här veckan!
Inatt kommer Discovery, med Fuglesang o Co, förhoppningsvis tillbaka ner till Tellus, beror på vädret. Tänker dock inte sitta uppe och vänta på't! Det skulle antingen bli vid 1-tiden inatt eller vid 3-tiden, beror ju som sagt va på vädret. Det kan till och med vara så att det tar ytterligare 1-2 dagar innan de kan landa! Så nej, jag orkar inte sitta uppe och vänta så länge på det! xP

Nu: ZZzzZZzzz

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0