Pizza

Gick upp vid 8-tiden idag för att beställa biobiljetter(det är lugnt! Jag somnade om och sov till halv 11 sen. ;)). Den 19:e september ska jag, mamma, pappa och mormor se Flickan Som Lekte Med Elden! :D

Vid 4 drog jag och Sara till stallet där dressyrlektion stod på schemat. Lektionen gick väl sådär..Konan var inte lik Konan idag. Han bråkade lite, stannade upp rätt va det va oså. Fick dessutom jobba med att få upp hans huvud med. Framdelsvändningarna gick väl...ok. I högervarv gick det bra och i vänstervarv gick det helt åt skogen..typ! xP Men när han gjorde som han skulle, utan att bråka, gick det jättebra! :) Han börjar bli gammal helt enkelt. Söt är han iaf.^^

Imorrn har jag en del o göra minsann. Först ska jag och mamma åka till Borensbergs marknad(husbyfjöl), sen ska vi åka och hämta biobiljetterna i Lkpg, sen hoppas jag att jag hinner till stallet en snabbis och kolla på när Sara tävlar Marko i Lingondressyr! :) Sen ska jag vidare upp till Karlsby och ta hand om Tuffi lite. SEN kan jag åka hem och göra inget särskillt! ;D

Nu är jag ganska hungrig. Napolis Kebabpizza står på menyn ikväll! :D Bäst att gå ner och äta pizzan innan den blir kall! ;P

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0