Glad Påsk!

Har lagt in lite bilder på bilddagboken som skulle lagts in för ganska länge sedan. Till exempel så finns bilder från kryssningen där nu.

Det fattas fortfarande en del bilder i mars månad. Men det är lugnt, dom kommer dom med vad det lider! ;)
Dom sista bilderna på Tuffi ska också upp. Dom ska sättas in så långt bak som i början av februari!
Vet inte varför jag inte har satt in dom än. Har inte orkat med det antar jag... Usch vad jag saknar att åka upp till Karlsby på lördgarna. Och usch vad jag saknar Tuffi! :/

Ska snart till mormor och äta lite påskmat. Ska bli gott.^^

Happy Easter!(Engelska)
Frohe Ostern!(Tyska)
Joyeuses Pâques!(Franska)
Hyvää pääsiäistä!(Finska)
God påske!(Norska)
Καλό Πάσχα(Grekiska)
God påske!(Danska)
Gleðilega páska(Isländska)

Glad Påsk på er allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0