Karlsby lägergård

Ska till Karlsby lägergård idag. Mammas och pappas kompis fyller(eller har fyllt, jag vet inte) 40 år så det vankas fest just där.

Sist jag var i Karlsby lägergård måste väl ha varit 2001. 10-11 september närmare bestämt. Det är lite svårt att inte komma ihåg det. 9/11 liksom!
Vi var på en liten skolresa i mellanstadiet. En klasskompis mamma berättade, på morgonen, att ett flygplan hade kraschat in i WTC(vet inte om det andra tornet hade blivit träffat då...tror inte det). Alla(förutom några som spelade biljard i samma rum) satt som klistrade framför TV:n. Dom som spelade biljard visste fortfarande inte vad som hade hänt(dom var nog för inne i spelet. x)). Det tog ett par minuter innan dom också fick reda på den stora, yet tragiska nyheten. Dom satt också bänkade framför TV:n sen. xP

Undra vilka intressanta personer man kommer att träffa på festen. Det kanske är nån man känner, vem vet. Ska i alla fall ta med mig kameran. Kameran är ett måste att ha med sig. Utan den klarar man sig inte. Om festen blir tråkig kan man alltid leka med kameran. :P

Jag måste duscha.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0