Måndag - Fredag(19/4 - 23/4)

Måndag 19/4
Åkte till Karlsby med Felicia. Vi lekte med Jonna och Affe i hagen istället för att ta med dom ut på en promenad. Jonna va jättebusig(Affe med såklart, men det är ganska ovanligt att Jonna också är på hugget! :P). Vi höll till uppe i sommarhagen(för det blir bäst bilder där upp. Inte lika många träd ivägen! :P). Jonna brakade rakt igenom staketet(Vi hade stängt igen efter oss så att dom inte skulle kunna springa ifrån oss och upp till den andra hagen. Och hon visste att det var stängt för vi visade dom det. Dom fick nosa på't o allt.). Hon gör såna dumheter ibland, sa Anette. Hon är ju hur snäll som helst, men ibland kan hon vara en sån som bara går på och inte stannar för något. Affe(som följde efter Jonna ner till staketet) var väldigt duktig som stod kvar och väntade på oss. Han ville inte gå igenom nått staket. Så desperat va han inte! ;)
Jonna var på hugget idag! :P
Jonna var på hugget idag! :P


Affe med såklart! ;)

På kvällen messade jag med Isa om betesritten. Antar att jag blev uppskriven...i alla fall till ditvägen. Om hemvägen vet jag inget än. :P

Tisdag 20/4
Idag var det gympastik i Råssnäshallen. Det var sista gången innan det börjar ute i FS-stugan(det blir dock en extraträning på söndag, inför uppvisningen den 30/4). Fanny va med och hjälpte till lite idag. :) Det känns bra inför uppvisningen. Barnen kan göra hela programmet nästan helt själva.^^

Onsdag 21/4
Köpte Wallander: Arvet idag(det kommer komma en massa "filminlägg" inom en snar framtid). Tråkigt väder va det ute. Fixade en blandskiva till gymnastikuppvisningen. Kollade på Lost på kvällen.

Torsdag 22/4
Blev exalterad över ett mail jag fick från bioklubben. Spännande! Hoppas vi hinner få biljetter! Men dom dära guldmedlemmarna har ju förtur..så dom lär säkert roffa åt sig alla biljetterna innan vi silvermedlemmar ens får nån chans att försöka! -.-'
Jag och Marcus åkte till donken och köpte McFlurry Marängswiss. Gott!^^

Fredag 23/4
Ridning idag. Hoppas det blir dressyr. Jag vill helst rida Cappuchino lite mer innan jag ger mig på att hoppa honom. Jag tror inte att jag är ensam om att vilja ha dressyr idag faktiskt. Men det är bara vad jag tror. :P
Jaja, vi får se hur det blir med det. ;)

Sådär ja. Det var en liten sammanfattning av min vecka hittills. Håll till godo.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0