Dead Meat

Sitter och kollar på Picture This. Den är sjukt rolig.

Jag tycker ni ska ta en titt på en speciell scen. Jag kan säga att det inte var ett så bra tillfälle att välja att dricka vatten vid. Men jag visste ju inte att jag skulle tycka att det va så roligt. Men tydligen tyckte jag att det var så roligt att jag fick hela mitt ansikte nerblötat..nerblött..eller vad säger man? Aja, skit samma roligt var det i alla fall. :P
Om ni inte orkar se hela klippet(men det får ni gärna göra om ni vill. Det finns lite roliga grejer där med. ;)) så kan ni hoppa direkt till ~6.20(det är när dom är på en club jag tycker att ni ska slänga ett öga på. Hela den scenen alltså.).
Kolla från 6.20 o framåt på första videorutan, sen fortsätter den scenen lite på andra videorutan. Hittade ingen bättre version tyvärr, så det får bli såhär. ;)




"Are you Dead Meat?". Hahaha så jävla bra! xD
Trött? Jag? Nej inte alls. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0