Men för...

...kung och fosterland också!

Det blidde ingen ridning för mig den här veckan. Är inte tillräckligt frisk för't(halsont och snorig. Har haft feber med). Tyvärr! :/
Min bror och jag åkte och köpte lite godis förrut. Vi tog en sväng förbi stallet med för att bocka* mig för idag och nästa vecka. Bockade även Sara eftersom hon också är sjuk. :/
Önskade Dzintars till näst nästa gång(vill rida honom lite mer innan jag rider hem honom från betet i höst. :P).

Jag skulle haft Dzintars idag. Och det skulle va dressyr med dessutom. Hoppning blir det alltså nästa vecka. Är ju borta då med. Ska nämligen till Göteborg, Liseberg!(Marcus ska göra nått test på någon skola(Chalmers tror jag) så då passar vi andra på att gå på Liseberg. ;)) :D
Lottie kommer inte heller till stallet idag fick jag reda på. Hon och Pernilla är nämligen i Stockholm och hälsar på nån. Stina skulle hålla i lektionerna idag då. :)

Något som jag tyvärr inte kan sjukanmäla mig ifrån är avslutningen i FS-stugan*. Det är nämligen bara jag som har papprena och det till småtjejernas gymnastikuppvisning. Marie, den bävern, for iväg till Egypten i tisdags! :P
Usch. Jag orkar inte. Jag vill bara ligga hemma i sängen framför TV:n och ta det lugnt, och försöka bli helt frisk!

Imorrn är det 1 maj, dvs. marknad i Godegård. Marcus och jag har bestämt oss för att åka dit och kolla lite. Men det får bli på förmiddagen det, för på eftermiddagen ska vi till moster och fira hennes födelsedag(Hon fyller år idag ju! Grattis Anna! :D).
Och på söndag åker jag, mamma och mormor till Ullared, Gekås. Till dess ska jag väl förhoppningsvis vara frisk!

Ska nog ta och vila lite till nu...vid 18-tiden måste jag dra mig ner mot FS-stugan.*Suck*

Ciao!

*Man gör en bock i sin ruta i pärmen när man inte kan närvara på lektionen. Den förlorade lektionen får man ta igen genom att rida igen i en annan grupp än sin egen, när det passar sig. :)
*Frisksport-stugan

Kommentarer
Postat av: ztad

argh! jag vill OCKSÅ åka till liseberg. Har inte varit där på ÅRATAL!!! (tre år minst!)

fubb!

2010-05-06 @ 22:23:03
URL: http://ztad.pointblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0