Idioter

...finns det alldeles för många av!

Klockan var väl typ kvart över 2 inatt..eller nått. Jag hade precis gått och lagt mig(Vinter-OS, curling(H) SWE-CAN. Mer behöver jag kanske inte säga? :P).
Jag var precis på väg in i drömmarnas land, när jag plötsligt hörde VÄRLDENS JÄVLA SMÄLL precis utanför mitt fönster!
Jag trodde jag skulle dö av en hjärtattack eller nått! Jag blev ASRÄDD verkligen! Jag ropade på Marcus och flög upp ur sängen.
Marcus: "- Vad fan va det?!"
Jag: "- Jag vet inte!"*uppskrämd och chockad*

*Marcus tittar ut genom ett av dom 3 fönstren i hallen på övervåningen*

Marcus:
"- Det är några som går från hus till hus och kastar snöboll på fönstren!"
Jag: "- Va?!"*Hjärtat fortfarande i halsgropen*

Vi gick med raska steg ner till köket.

Marcus: "- Dom kastade säkert 5-6 snöbollar på Fredriks och deras övervåningsfönster(Carina och Robbans sovrum). Och nu är de på deras grannars fönster. Fan det är minst lika många som Carina och dom fick. Om inte mer! Jävla idioter!"
Jag: "- Snorungar!"
Marcus: "- Jaa! Ska jag gå ut och köra över dom med bilen?"

Jag tyckte det lät som en UTMÄRKT idé först. Men jag sa att han inte skulle det. Klockan var ju närmare halv 3 jue!

Den smällen jag hörde blev alltså av den snöboll dom kastade på mitt fönster. De första tankarna som for runt i mitt huvud då var "VA FAN VA DET?! En raket? Shit, tänk om huset rasar ihop nu! Eller börjar brinna!".
Fatta att jag var skitskraj! :O

Jag gick till sängs igen. Men jag var fortfarande för rädd och uppstressad för att sova, så jag fick lov att försöka slappna av och lugna ner mig själv först. Det var inte kul att gå från ett väldigt stilla, lugnt och avslappnat läge(halvsova) till ett chockat och uppstressat läge precis! :/
När jag hade lagt mig igen tänkte jag "Men herregud. Tänk om det hade varit så blöt snö att snöbollen hade blivit stenhård och gått rakt igenom rutorna! JÄVLA IDIOTER! SATANS SNORUNGAR!".
Till slut kunde jag bege mig in helt i drömmarnas land, utan några som helst störningar.

Jag lovar, om rutan hade gått sönder hade jag:
- Blivit ännu mera rädd antar jag.
- Ropat på Marcus.
- Rusat ut efter dom jävlarna med ett brännbollsträ i högsta hugg!
- Anmält dom.


Vad i hellskotta gör sådana snorungar ute så där sent?! Vad har dom för föräldrar egentligen?!
Mellan 15-20 år måste dom ha varit.

Den sista idioten är inte född än tyvärr!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: fija

Brännbollträet låter som en bra idee...jag kunde hjälpt till om jag var där! :)

2010-02-26 @ 20:46:32
URL: http://fijawodlin.blogg.se/
Postat av: Sara

ni borde ringt farbror polisen!

2010-02-27 @ 11:51:44
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0