Lag Anette Norberg

Damernas curlingfinal var den mest spännande finalen i det här Vinter-OS:et! I alla fall enligt mig. Jag var så nervös att jag fick ont i magen! Jag satt ner, stod upp, tittade, tittade bort. Det var verkligen så sjukt spännande! En riktig rysare!
Och ja, jag satt uppe hela natten och såg livesändningen(00.00-~03.30). :P

Jag har aldrig tvivlat på Lag Norberg. Dom har för mig varit givna medaljörer i detta OS. Sen att det blev guld är bara ett jättestort +! :D
Dom är dom enda i den svenska truppen 2010 som försvarat sitt OS-guld. Dom fick det i Turin 2006, och dom fick det nu i Vancouver 2010! Det är helt fantastiskt underbart bra! :D
Min glädje visste knappt några gränser när det stod klart att dom hade vunnit. Jag hoppade runt i rummet av glädje! :D
Vilken födelsedagspresent Cathrine Lindahl(brunetten) fick förresten. Ett OS-guld i 40 årspresent är inte så illa. Hon fyllde nämligen år igår, på finaldagen. En lyckad födelsedag kan man ju lugnt säga att det var! :D

Jättebra jobbat, tjejer! :D
(Och ja, tro det eller ej, det är jag som tagit bilden)

Jag kan inte fatta att vissa folk inte föstår sig på curling. Jag menar, vad är det som är så svårt att förstå?
Tell me, and I might be able to give you some answers. :)

Jag ser fram emot att se Sveriges herrar spela bronsmatch ikväll. Jag hoppas och tror att dom tar det här. Dom har haft tufft motstånd och gjort några tabbar, men ett brons är dom värda i alla fall tycker jag! :)
Go Lag Edin! :D


Ciao!


Kommentarer
Postat av: ztad

...visst är det jävligt bisarrt hur något så flummigt som curling, som bara dyker upp vart fjärde år, kan få en att bita naglar och gömmar sig i kudden? Cheerio!

2010-03-02 @ 16:53:03
URL: http://arenan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0